Subject: Ed: Med24 küsimused gripivaktsiini kohta
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 10:26:16 +0200

Saatja: Madis Filippov <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 29. oktoober 2024 12:28
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Med24 küsimused gripivaktsiini kohta

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan tervishoiutöötajate portaalist Med24. Palun kommentaari seoses
Fluenz intranasaalse gripivaktsiini tarneprobleemiga perearstidele.

1. AstraZeneca teatas mõned nädalad tagasi, et sel gripihooajal on Fluenz
vaktsiin patsientidele kättesaadav vaid Lääne-Tallinna Keskhaiglas, Tartu
Ülikooli Kliinikumi Lastehaiglas ja Confidos, kuigi seda tellisid ka
perearstikeskused. Miks Ravimiametile teadaolevalt selline olukord tekkis?
Kas seda oleks saanud teie arvates kuidagi vältida?

2. Kas või kuidas on praeguseks olukord lahenenud? Kas perearstid ikkagi
saavad Fluenz vaktsiini? Kui nii, siis millal, kuidas ja kas soovitud
koguses?

3. Mida peate vajalikus, et järgmisel aastal sellist olukord vältida?

Kõike head soovides

Madis Filippov

Med24 toimetaja

Celsius Healthcare

Olevimägi 16, Tallinn 10123

Tel (+372) 56694218

E-mail [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.celsius.ee <http://www.celsius.ee/>

Parem tervishoid läbi parema kommunikatsiooni